„Praca z uzależnionymi z Ośrodka Rehabilitacji w Pałęgach”
projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej”, Działanie 7.2 – Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7. 2. 1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

Projekt realizowany na podstawie umowy ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach

Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Opublikowano: 12.08.2011

5-6 VIII Wycieczka rowerowa

Dzięki niedawno zakupionym rowerom mogliśmy zrobić sobie wycieczkę rowerową. Wybraliśmy się na 2 dni w okolice Chęcin i Morawicy. Znajduje się tam szlak rowerowy, który chcieliśmy przejechać. Najpierw jechaliśmy w tamtą okolicę około 5 godzin. Najciężej było na odcinkach wiodących pod górkę. Wielokrotnie trzeba było czekać na najsłabszych, rozbić postoje oraz pytać o drogę. Na miejsce noclegu dotarliśmy zmęczeni i szczęśliwi. Jeszcze tylko obiadokolacja, zebranie społeczności i spać. Nazajutrz około godziny 10 wyruszyliśmy wspomnianym szlakiem rowerowym. Jest to szlak niebieski, który wiedzie m.in. przez punkt widokowy oraz Chałupki – miejscowość, w której jest muzeum garncarstwa. Do muzeum garncarstwa nie mieliśmy ochoty wchodzić nastawieni raczej na szybkie pokonanie trasy. Po drodze jedna dziewczyna miała upadek z roweru, który na szczęście nie okazał się groźny – to tylko stłuczenie. Pomogli napotkani mili ludzie. Pogoda też dostarczyła nam wrażeń – w swojej stodole schronienia przed deszczem użyczył nam przypadkowy przechodzień. Oba rowerowe dni pokazały nam, jak ważna jest pomoc innych ludzi.