Opublikowano: 12.03.2012
Zajęcia prowadzono w formie dyskusyjno-zabawowej z całą grupą wraz z osobami będącymi w danym dniu na prawach gości w ośrodku.
Zajęcia były kontynuacją poprzedniego spotkania i stanowiły
sprawdzian umiejętności :
- właściwego budowania zespołu
- dokonywania samooceny
- poznawania źródeł motywacji
- otwarcia się na grupę
- umiejętności przełączania uwagi
Zastosowano formę zabawową : " Jak w teleturnieju"," Co ty właściwie robisz"?," Jak się zachowasz?" ,"Hierarchia", "Głuchy telefon".
Celem ,który pojawiał się w większości zadań był trening komunikacji werbalnej .Uczestnicy zajęć wypełnili także ankietę "Wiadomości o sobie samym "dotyczącą zakresu zdobytej wiedzy szkolnej i chęci kontynuacji dalszej nauki w kierunku zdobycia konkretnej wiedzy niezbędnej do pracy .