Opublikowano: 16.02.2012
Ustalamy styl naszego uczenia się. W tym celu uczestnicy zajęć wypełnili kwestionariusz którego celem było ustalenie , jaka jest ich metoda uczenia się. Przypisanie najwyższej rangi (liczby punktów) zdaniom, które najlepiej opisywały sposób, w jaki się poszczególne osoby uczą , a niskiej rangi / najmniejszej ilości punktów/ tym zdaniom, które nie charakteryzują ich sposobu uczenia się. Wypełnienie tego kwestionariusza ma posłużyć przekazaniu informacji " Jak się uczysz", a nie do oceniania umiejętności uczenia się.
Uczestnicy zajęć wypełnili tabelę Przeszłość- Przyszłość. Istotne były informacje dotyczące przyszłości, tego co chcą w życiu osiągnąć w sferze związanej z nauką, pracą i życiem osobistym. Ten blok zajęć ma na celu przygotowanie uczniów do radzenia sobie z praktycznym wykorzystaniem wiedzy o sobie i o świecie w procesie planowania i projektowania sposobów realizacji celów zawodowych.