„Praca z uzależnionymi z Ośrodka Rehabilitacji w Pałęgach”
projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej”, Działanie 7.2 – Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7. 2. 1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

Projekt realizowany na podstawie umowy ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach

Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Opublikowano: 16.02.2012

Ustalamy styl naszego uczenia się. W tym celu uczestnicy zajęć wypełnili kwestionariusz którego celem  było ustalenie , jaka jest ich  metoda uczenia się. Przypisanie najwyższej  rangi (liczby punktów) zdaniom, które najlepiej opisywały sposób, w jaki się poszczególne osoby uczą , a niskiej rangi / najmniejszej ilości punktów/ tym zdaniom, które nie charakteryzują ich  sposobu uczenia się. Wypełnienie tego kwestionariusza ma posłużyć przekazaniu informacji " Jak się uczysz", a nie do oceniania  umiejętności uczenia się.
Uczestnicy zajęć wypełnili tabelę Przeszłość- Przyszłość. Istotne były informacje dotyczące przyszłości, tego co chcą w życiu osiągnąć w sferze związanej z nauką, pracą i życiem osobistym. Ten blok zajęć  ma na celu przygotowanie uczniów do radzenia sobie z praktycznym wykorzystaniem wiedzy o sobie i o świecie w procesie planowania i projektowania sposobów realizacji celów zawodowych.